Gyakran Ismételt Kérdések
1.) Miért éri meg nálunk vásárolni?
Mert precíz, megbízható munkatársakkal dolgozunk, akik végigkísérik Önt a választástól, a vásárlásig.
Az oldalon szereplő fürdőszoba termékek egytől-egyig az Ön pénztárcájára lettek szabva. Áraink akár az eredeti ár 20-30-70%-a is lehet!
2.) Miért kerülnek ennyibe?
Célunk, hogy raktárhelyiségünkben lévő utolsó darabos termékeinket, 1-2 éves modelleket, bemutató termékeket kifuttassuk.
Nagykereskedésünkből kiemeltük és a lakosságnak Outlet áron értékesítjük.
3.) Mennyit kell várni a termékre?
A kiszemelt árut azonnal megrendelheti, 2-5 munkanapon belül pedig a CS-Sprint futárszolgálat házhoz viszi Önnek.
Outlet honlapunkon több termékből válogathat, hogy megtalálja az Ön fürdőszobájának legmegfelelőbb kádját/kabinját, zuhanytálcáját, stb.
4.) Biztos, hogy jól döntök, ha jelentős kedvezménnyel vásárolom meg a drága árut?
Szakmai segítséget is kap! Jól képzett munkatársaink szakmai támogatást, segítséget nyújtanak. Termékeink minőségét a jelentősen csökkentett ár nem tükrözi!
Nagy tapasztalattal rendelkező szerviz-szakembereink pedig a beépítésnél igény esetén gyors segítséget nyújtanak, akár megnövekedett garanciákkal.
5.) Csak fizetek és viszem?
A zuhanykabinokat és zuhanytálcákat mi visszük házhoz, így Önnek nem kell ezzel fáradoznia. 2-5 munkanap alatt a CS-Sprint futárszolgálat szállítja házhoz. A kádakat előzetes időpontegyeztetést követően személyesen a budapesti bemutatóteremben (1149 Budapest, Mogyoródi út 24.), vagy a kecskeméti telephelyünkön (6000 Kecskemét, Matkói őt 16.) tudja átvenni.
6.) Milyen garanciát vállalnak az Outletes termékekre?
Mivel az üveg zuhanykabin/zuhanyajtó SENSITIVE, érzékeny termék, sajnos a gyári csomagolás kibontása után nem áll módunkban visszavenni a terméket.
Amennyiben normál használati körülmények között történik a termékkel probléma, az alábbi garancia érvényességi ideje lép életbe:
- 10.000 Ft alatt: 6 hónap
- 10.000 - 100.000 Ft között: 1 év – Ha igénybe veszi a márkaszervizünket, úgy +1 év garanciát adunk
- 100.000 - 250.000 Ft között: 2 év – Ha igénybe veszi a márkaszervizünket, úgy +1 év garanciát adunk
- 250.000 Ft felett: 3 év – Ha igénybe veszi a márkaszervizünket, úgy +1 év garanciát adunk
7.) Ha kérdésem van mielőtt ide jönnék, kapok választ a termékkel kapcsolatban valakitől?
Igen! Ügyfélszolgálatunk munkanapokon nyitvatartási időben telefonon, illetve bármikor e-mailben is a rendelkezésére áll. Tegye fel kérdését bátran!
Cím: 1149 Budapest, Mogyoródi út 24.
Telefon: +36 30/469-3075
E-mail: bemutatoterem@
Nyitva tartás: H-P: 9:00-17:30 SZo-V: ZÁRVA
8.) Mennyi időm van eldönteni, hogy megvegyem a terméket, vagy sem?
Javasoljuk, hogy döntsön gyorsan! Termékeink jellemzően utolsó darabok. Nincs belőlük több darab. Aki veszi, viszi!
9.) Mit csináljak a gyorsan megvett termékkel, ha nem kell azonnal, csak pár héttel később?
Ne aggódjon emiatt! Levesszük a válláról a tárolással kapcsolatos gondot.
Ha szükséges, a megvásárolt termékét megegyezés szerint tároljuk raktárunkban maximum 14 napig.
A 14. nap után sajnos napi díj kerül felszámolásra, ami 1.500.- forint/nap.
10.) Használja ki az egyszeri lehetőséget! Miért költene kétszer annyi pénzt?
A kiszemelt árura csapjon le MOST!